6 Mayıs 2015 Çarşamba

Anneler Günü İndirim Rehberi

Herkese kocaman merhaba!

Malum önümüzde anneler günü var ve çoğu firma indirimlerini açıkladı bile.
Ben de sizlere yol gösterebilmesi açısından genel olarak çok memnun kaldığım, bakmadan geçmeyin diyebileceğim her kategoriden ürünleri sizlerle alışveriş öncesi paylaşmak istedim. Mağazaya gittiğinizde bu yazım sayesinde ürünlere hemen yönelebilin, stoklar bitmeden indirimlerden faydalanın diye umut ediyorum. Alışverişle ilgili bir iki tüyoyu ya yazının sonuna iliştireceğim.

Listeyi marka marka oluşturacağım. Böylelikle mağazada daha düzenli ürünleri inceleyebilirsiniz.

The Balm
-Nude tude palet
-Balm shelter
-Eyeliner
-Mary Lou aydınlatıcı
-Whats your type maskara
-Bahama mama
-Hot mama
-Frat boy
-Put a lid on it
-Çift taraflı makyaj fırçaları

Wet And Wild
-Comfort zone palet
-Brulee tekli far
-Kristal renkli ve altın renkli tekli simli far 
-Göz kalemleri
-Mega last rujlar (özellikle bare it all ve smoking hot pink)
-Şeffaf kaş maskarası

Essence
-Transparan pudra
-06 dudak kalemi

Loreal
-Superliner superslim eyeliner

Maybelline
-Color tattoo permanent taupe

Vaseline
-Vazelin 
-Vucüt kremi

Nivea
-Çift bazlı göz makyajı temizleyici
-Duşta vücut kremi
-2li maske

Gliss
-Sıvı saç kremi

TonyGuy
-Saç maskesi

Rimmel London
-Asia ruj
-Kate Moss 107 ve 105 ruj

Dax
-Supergro saç uzatıcı 

Real Tecniques
-Core collection
-Powder brush
-Blush brush

Stoklanabilecekler
-Ped 
-Pamuk 
-Aseton 
-Şampuan 
-Deodorant

Yukarıda bahsettiğim tüm ürünleri devamlı kullanıyorum. Çoğunu instagram üzerinden paylaşımlarından da detaylı okuyabilirsiniz fakat indirimler kapıdayken ve fazla vakit yokken mutlaka göz atın. Size tavsiyem hiçbir renkli kozmetik ürününü stoklamayın. Ben kendimce stoklayacaklarımı yukarıda belirttim. Sizleri kocaman öpüyor ve keyifli ve karlı bir alışveriş diliyorum. 

Beni instagramdan allaboutnur olarak da takip edebilirsiniz.

Kocaman öptüm!

3 yorum:

  1. Kuzum essence 07'de aklında olsun bak derim bi <3

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım çok iyi fikri oldu bu postun:) bol alışverişli günler dilerim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve yeni yazılarınız için takibe aldım bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil